vrijdag 8 februari 2013

vloerlengte rode avondjurk met kant lange mouwen V-hals


silhouet: a-lijn
hals: v-hals
taille: empire
zoom / trein: vloer lengte
Mouwlengte: 3/4 mouw
versieringen: beading, ruches
stof: chiffon
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: rood
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist gelegenheid: 's avonds seizoen: lente, herfst, winter, zomer
vloerlengte rode avondjurk met kant lange mouwen V-hals
ik had besteld deze jurk voor mijn bruiloft, maar ik de verkeerde maat besteld .... Maar het product is mooi en goed gemaakt ... hebben geen twijfel over de kwaliteit .... ze waren erg aardig in terugbetaling van mij en ik ben heel erg ik kan niet dragen ..... het was gewoon mooi ... besteld in ivoor en het had zilveren pailletten .... heel erg elegant en prachtig .....SMIL avondjurken

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige service, kon ik niet kopen de stof en maak de jurk zelf voor de prijs die ik betaalde. Past perfect volgens de verstrekte metingen. Prachtig gemaakt en de stof valt mooi. Zou het zeker aanraden en weer gebruiken. Geweldige service en levering proces. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben verliefd op deze jurk, kan niet wachten om het te dragen, comfortabel past prachtig en is zeer afslanken!

    BeantwoordenVerwijderen