maandag 4 februari 2013

zijde a-lijn avondjurk een schouder kralen ruching


silhouet: a-lijn
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches
stof: zijde als satijn
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: druif
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: 's avonds seizoen: lente, herfst, winter, zomer
zijde a-lijn avondjurk een schouder kralen ruching
http://trouwjurken-smil.jouwweb.nl/
Ik had deze prachtige jurk gemaakt om aangepaste metingen. het proces verliep vlot en ik voelde dat ze echt iets kon schelen om de jurk en het proces zo goed mogelijk te maken. de jurk kwam zoals aangegeven, was van een zeer goede kwaliteit en voorzien van net als mijn maten vermeld. ik had een fout gemaakt in de metingen ik gaf hen, maar ze trok mijn fout en ben het gecorrigeerd voordat er problemen waren. Ik zou aan het licht in de doos aan iedereen die voor een mooie garmet gemaakt om een ​​hoge standaard.
de website is goed ontworpen, gemakkelijk te gebruiken en bevat de informatie die ik nodig had om mijn bestelling af te ronden. SMIL jurken online


Geen opmerkingen:

Een reactie posten