maandag 11 februari 2013

zwarte zijden avondjurk met kanten mouwen, v-hals vloer lengte


silhouet: kolom hals: v-hals taille: empire zoom / trein: vloer lengte Mouwlengte: half mouw versieringen: beading, ruches, applicaties, kant stof: chiffon ingebouwde beha: ja volledig gevoerd: ja afgebeeld kleur: zwart vorm van het lichaam : zandloper, omgekeerde driehoek, mist gelegenheid: 's avonds seizoen: lente, herfst, winter, zomer
zwarte zijden avondjurk met kanten mouwen, v-hals vloer lengte http://avondjurken.startje.com/
Ik werd voorgesteld aan smilwedding.nl van een vriend. Ik heb een jurk voor mijn 40e geboorte partij en toen ik deze jurk zag en alle beoordelingen die ik zei: "ja! dit is de jurk". Ik heb het besteld in fuchsia en ik kan niet wachten tot mijn bestelling te komen. SMIL Avondjurken online

1 opmerking:

  1. Deze jurk is absoluut schitterend en heel mooi gemaakt! Het past als een handschoen en is erg vleiend. Het is een beetje laag uitgesneden, en toont enkele decollete, die ik kon echt zien aan de foto's van het model, maar gewoon een absoluut prachtige jurk-kan-niet wachten om het te dragen! Ook zijn sommige vragen had tijdens de bestellen en verzenden proces en de bediening was zeer attent en ijverig in het beantwoorden van vragen.
    Kon niet gelukkiger zijn met mijn aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen