woensdag 29 mei 2013

chiffon bohemien luipaard strand jurk

vrouwen paleis stijl swing jurk
heel schattig jurkje, net zoals u deze in de afbeelding te zien. het enige probleem is dat het erg kort. Ik had geen idee hoe kort het zou zijn totdat ik probeerde het op. heel schattig, maar ik moet gewoon stil blijven staan ​​tijdens het dragen van het! :)
vrouwen splicing twee stukken zoals kleding
heel, heel schattig jurkje! geweldige prijs! het enige probleem was dat ze maakten een onzichtbare naad op de rok van het, die (tenzij de rok is zeer losse) trossen en voortdurende aanpassing nodig heeft. heb ik besloten om een nieuwe steek te naaien om dit te voorkomen.
chiffon bohemien luipaard strand jurk
de jurk is mooi. het enige ding is dat was erg teleurgesteld met zijn lengte. van de foto is het moeilijk te zeggen hoe lang de jurk gaat worden, dus ik nam aan dat het zal een lange maxi jurk. was het niet. het gaat alleen maar om mijn halverwege de kuit en ik ben slechts 5,6. strapless jurk, lange strapless jurkjes online, zwart strapless jurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten