woensdag 29 mei 2013

vrouwen basic lange mouwen slanke verzameld print jurk

vrouwen basic lange mouwen slanke verzameld print jurk
om mijn verbaasde deze jurk is gemaakt van enigszins dik en rekbaar materiaal. ik verwachtte dunne vloeiende chiffon of polyester, maar het is niet. Ik kocht de stip een en zal het gebruiken voor de herfst met panty's. mijn meting 35-28-39 en deze one size past perfect.
vrouwen dubbel borst slank gesneden swing jurk
Ik kan niet wachten tot de koudere maanden wanneer ik kan dragen dit de hele tijd! Ik heb nog nooit zo'n een stijlvolle jurk. het materiaal voelt geweldig, hoewel een beetje zwaar, maar ik denk dat ik echt warm zal houden. de bovenkant van de jurk is te groot voor mij, in de buste, maar dat is vrij normaal voor mij. als ik voeg gewoon een extra laag kleding eronder moet wel goed. het is moeilijk te zien op de foto's, maar er is een heel mooi patroon over het hele weefsel dat maakt het gewoon dat beetje meer bijzonder. Ik zou zeker deze jurk aanraden aan anderen. prachtige kopen. korte avondjurken goedkoop online bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten