zondag 5 mei 2013

lange goedkope avondjurken v-hals chiffon side draperen ruching


lange avondjurken v-hals chiffon side draperen ruching
ontzagwekkende colour.design, stof. de jurk valt zo elegant en het is zo verfrissend om een jurk die is lang genoeg om mijn hielen te bereiken hebben! de kralen is voortreffelijk en perfect afgewerkt. het was zo spannend om de jurk komen een week eerder dan ik had verwacht. Ik voel me als een echte prinses in deze jurk en kan niet wachten om het te dragen naar mijn school bal. dank je Smil!
stof: chiffon
hals: v-hals
versieringen: beading, side draperen, ruching
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
silhouet: mantel / kolom
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
lange goedkope avondjurken v-hals chiffon kant draperen rushes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten