woensdag 15 mei 2013

chiffon lange avondjurken a-lijn borstel trein v-hals sweep


chiffon lange avondjurken a-lijn borstel trein v-hals sweep
ik had deze lange avondjurken gemaakt om mijn eigen metingen, en in de olijf groene schaduw en het is absoluut geweldig! ik nodig om de schouders getild ongeveer een centimeter te krijgen, maar gezien ik ben niet een normaal formaat en dit werd gedaan zonder ooit aan de getalenteerde naaisters, ik ben verbaasd! mooi gemaakt en afgewerkt met de hand genaaid, gevoerd met satijn. een prachtige, zware, kwaliteit voelen om de jurk - Ik voel me als een een lijst ster in het! de kosten wandelen een beetje als je eenmaal de douane en de levering toe te voegen, maar het werd afgeleverd op een veilige manier, en binnen de termijnen. ik nu gewoon meer uitnodigingen tot chique doen is dus ik kan nog veel meer bestellen bij smil!
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: vegen / borstelen trein
mouw lengte: 3/4 lengte mouw
mouw type: split
versieringen: kralen, kristal detaillering, criss cross, side draperen
stof: chiffon
getoond kleur: dark navy
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, herfst, winter
Mooie sexy lange Avondjurken online Goedkoop, lange avondjurk winkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten