woensdag 8 mei 2013

chiffon lange avondjurken korte mouwen column v-hals vloer-lengte


chiffon lange avondjurken korte mouwen column v-hals vloer-lengte
avondjurken kwam vandaag, was heel erg verrast te vinden het kwam in een doos niet groter dan een schoenendoos, werd verwacht om minstens aankomen in een jurk doos. alle manieren waarop ik bestel het op maat gemaakt want ik ben zo kort, lengte is geweldig, de rest niet zo veel. de ingebouwde buste gebied niet goed zitten, imo het niet de stijfheid nodig hebt daar, plus het gaapt rond de nek. i dubbel gemeten alvorens te bestellen, dus ik zou een goede pasvorm te krijgen, hoeft ook niet de figuur flatterende look omdat het gebied onder de buste net druppels naar beneden. gelukkig heb ik een paar weken voor het evenement ik het voor nodig, dus af te halen het te veranderen voor een betere pasvorm. anders dan dat het een zeer leuk uitziende avondjurken.
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
versieringen: kralen, bloem (en), side draperen
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
stof: kant, organza
lijfje kleur: ocean blue
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, herfst, winter
chiffon lange avondjurken korte mouwen column v-hals vloer-lengte. goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare Mooie Avondjurken winkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten