zondag 5 mei 2013

sexy avondjurken lieverd strapless chiffon met bloem


sey avondjurken lieverd strapless chiffon met bloem
Ik heb mijn jurk ontvangen en hebben het verkort als de standaard maat 10 jurk maat te lang was. ik houd van het materiaal, de verfraaiing van de avondjurken en de algemene sfeer. Ik ga om het te dragen naar mijn dochter's bruiloft in augustus in Sabah. dank u smil voor wat me het gevoel zo speciaal en in staat om zo'n mooie avondjurken die uniek en nog steeds in mijn prijsklasse lijkt te dragen.
stof: chiffon
versieringen: bloem (en), patroon / print, sjerp / lint, criss cross
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless, liefje
zoom / trein: vloer-lengte
sey avondjurken lieverd strapless chiffon met bloem, Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare mooie avondjurken shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten