woensdag 15 mei 2013

avondjurk chiffon vloer-length lieverd schede colum



avondjurk chiffon vloer-length lieverd schede colum
Ik kreeg de avondjurk en ik ben erg blij. deze identiek is aan de foto op de website. de afwerking zijn geweldig en kan niet genoeg uitdrukken hoe gelukkig ik ben. Ik verheug me op het dragen van het voor mijn neven bruiloft in juni. zal zeker deze site aanraden aan familie en vrienden en zal niet aarzelen om opnieuw van deze website. van een uiterst tevreden en tevreden klant.
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kristal detaillering, criss cross, ruching
stof: chiffon
getoond kleur: als afbeelding
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare mooie avondjurken shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten