woensdag 8 mei 2013

chiffon satijnen avondjurken koningsblauw een schouder appliques sjerp


chiffon satijnen avondjurken koningsblauw een schouder appliques sjerp
schede / kolom een schouder vloer-length chiffon / satijn avondjurk
bestelde ik deze jurk in donkergroen voor mijn eerste militaire bal. Ik was zenuwachtig, omdat ik nooit naar een bal geweest, noch heb ik ooit een mooie jurk gekocht buiten mijn trouwjurk. Mijn zenuwen werden gezet om zodra ik zet het op rusten - passen perfect! het zag er mooi en voelde stevig. de enige wijziging, naast de lengte, was de chiffon aan de kant zonder de schouder. Ik had het verscholen onder de satijnen materiaal, zodat het volgde dezelfde lijn. mijn man vond het geweldig! enthousiast te krijgen om het te dragen!
stof: chiffon satijn
silhouet: mantel column
hals: een schouder
versieringen: appliques, sjerp / lint, kant draperen
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
getoond kleur: royal blue
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
chiffon satijnen pailletten jurk koningsblauw een schouder appliques sjerp. Goedkoop jurken Grote maten online, Avondjurken Grote maten, cocktailjurken Grote maten, Galajurken Grote maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten