woensdag 15 mei 2013

tule avondjurken met een wrap v-hals knie-lengte stretch satijn


tule avondjurken met een wrap v-hals knie-lengte stretch satijn
mooie cocktailjurken, goed gemaakt. grootte zal perfect zijn als ik eenmaal verliest een paar kilo's dat is mijn bedoeling vóór juli! Ik was niet zeker wat schaduw van groen "jager" was en het was niet precies wat ik in gedachten had, maar nog steeds een zeer mooie kleur. in plaats van een donkergroen, het is meer als blauwgroen / turquoise. dit is mijn eerste kledingstuk gekocht van licht in de doos en het zal zeker niet de laatste zijn. Ik ben erg onder de indruk van de afwerking van het kledingstuk en de korte tijd die nodig was om hier te komen. de geschatte tijd van tailoring en vrachtvervoer zijn uitstekende indicatoren. dank je Smil.
silhouet: mantel / kolom
hals: v-hals
versieringen: ruches, kant draperen
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
stof: tule, stretch satijn
getoond kleur: royal blue
gelegenheid: cocktail party, homecoming, huwelijksfeest
seizoen: lente, zomer, herfst
Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare Mooie Avondjurken winkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten