zondag 5 mei 2013

lange avondjurk a-lijn strapless champagne tule


lange avondjurk a-lijn strapless champagne tule
Ik heb alleen deze avondjurk ontvangen voor mijn dochters prom, nadat ze erg ongerust over het bestellen via internet had ik niets te vrezen bij allen. de jurk is mooi, het detail en de stof is uitstekend. het is ook zeer goed gemaakt. ik stuurde in mijn dochters metingen, zodat het speciaal zou worden gemaakt, zijn perfect. de service van begin tot einde was uitzonderlijk. toen ik hen gemaild gewoon om ervoor te zorgen dat alles ok was, antwoordde ze de volgende dag. mijn dochter is blij met de avondjurk en kan niet wachten tot haar prom. Ik zou deze plaats aanraden aan iedereen op zoek naar een avondjurken. excellent. dank je wel.
stof: champagne tule
versieringen: appliques, beading, draperen, criss cross
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
seizoen: lente, herfst, winter
trend: vintage geïnspireerde, elegante

Geen opmerkingen:

Een reactie posten