zaterdag 27 april 2013

rode galajurken mermaid strapless rechter trein mouwloos


avondjurk mermaid strapless rechter trein taft trouwjurk
silhouet: trompet zeemeermin
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom trein: rechter trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, boog (s), bloem (en), ruches, kristal broche
stof: kant, taft
getoond kleur: wit (kleur kan verschillen per monitor)
stijl: chic & modern
trouwlocaties: kerk
trendcollecties: Lacy looks
seizoen: lente, herfst, zomer
de jurk aangekomen, het is op maat gemaakt voor mijn maten maar het heeft een paar problemen. ten eerste te kort, is het zelfs de vloer raken zoals het hoort. tweede is zeer strak om mijn heupen. Ik heb geen tijd om dit uit te sorteren als mijn bruiloft is erg snel, dus ik ben gewoon gaan moeten helaas omgaan. Ik ben teleurgesteld, maar hebben geen andere optie. de jurk ziet er echter zeer goed gemaakt en de hoogwaardige materialen, het is gewoon een schande over de maatvoering.rode galajurken
lichaamsvorm: zandloper, omgekeerde driehoek, juffrouwen, peer, petite, grote maten, rechthoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten