zaterdag 27 april 2013

chiffon avondjurken zeemeermin sweetheart kapel trein


chiffon avondjurken zeemeermin sweetheart kapel trein
silhouet: trompet / zeemeermin
hals: strapless, liefje
taille: laten vallen
zoom / trein: kapel trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, draperen
stof: chiffon
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, juffrouwen, peer, petite, grote maten, rechthoek
stijl: klassiek en tijdloos, elegant en luxueus
trouwlocaties: kerk, zaal
trend collecties: herfst 2013
seizoen: lente, herfst, zomer
ik houd van mijn jurk, het kwam in 3 1/2 week en fit als ik had verwacht. Ik wou dat ik kon heb het besteld op maat want ik zal hebben om de heupen te laten uit en neem de bovenste inch ik ben meestal een grootte van 5 - 6 en ik bestelde een maat 4. over het algemeen is voortreffelijk. Ik was een beetje ruw met het proberen het op alleen en een aantal van de kralen los. dat wordt verwacht gezien de prijs van de avond jurken en de meeste avondjurken zijn erg kwetsbaar. de ingebouwde beha is leuk, maar ik zal het dragen van een aparte beha ook. een bustier bruid zou kunnen om de ingebouwde dragen in alleen voor ondersteuning. algehele ik absoluut dol op deze site en wou dat ik kon vijf avondjurken voor mijn bruiloft, want nu ik weet dat de kwaliteit kan worden vertrouwd. Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare mooie avondjurken shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten