maandag 8 april 2013

zeemeermin chiffon avondjurk v-hals rechtbank trein kant


Ik kreeg deze lange avond jurken die ik besteld voor mijn bruiloft volgend jaar. Het zag er prachtig op het scherm, maar toen ik het pakket open en nam de jurk uit ... het duurde gewoon mijn adem weg! Het kant is altijd zo mooi en briljant in zijn eenvoud. De chiffon ziet er prachtig uit en de decoraties langs de kant van de cups zijn prima. Het voegt een zeer mooi gebaar om het uiterlijk van de jurk, zonder dat het te veel.

Bovendien zijn de metingen zijn perfect! Deze avond jurk is speciaal om mijn maatregelen en het is midden op de stip perfect!

Dit is een droom-achtige jurk, zeer elegant inderdaad en de kleur is nog mooier dan het laat zien op het scherm. Het is gewoon perfect in elke manier en ik kan niet wachten om het te dragen en prachtige kijk in het. Ik ben er zeker van dat dit avondjurken zal me er geweldig op mijn trouwdag!
zeemeermin chiffon lange avondjurken v-hals rechtbank trein kant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten