zondag 21 april 2013

chiffon avondjurken a-lijn v-hals knie-lengte


chiffon avondjurken a-lijn v-hals knie-lengte
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: knie-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, criss cross, ruching
Terug Details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: zwart
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: cocktail party, homecoming, vakantie
seizoen: lente, zomer, herfst
trend: little black dress
ik woon in australia ik was een beetje zenuwachtig over geting spullen van deze site, maar ik deed en het was een jurk. ik kreeg de avondjurken vandaag en was perfect net als ik dacht dat het eruit zou zien, wist verzendkosten niet zo lang, om de jurk duurde niet lang ik zou van deze mensen opnieuw kopen gewoon doorslapen zou ik dit allemaal zeggen als sommige website u niet weer weet om te gaan en de items te kopen, maar wat ik kreeg was geweldig en geen gedoe helemaal dank u ik beveel ze aan iedereen. mooie sexy lange avondjurken online goedkoop,lange avondjurk winkel http://avondjurken2013.mysites.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten