vrijdag 19 april 2013

kolom een schouder vloer-length chiffon satijnen avondjurk

kolom een schouder vloer-length chiffon satijnen avondjurken

Silhouette: Schede / Column
Hals: Een schouder
Taille: Natuurlijk
Zoom / Trein: Floor-length
Mouwlengte: mouwen
Versieringen: applicaties, Sash / Ribbon, Side Draping
Terug Details: Rits
Volledig gevoerd: Ja
Ingebouwde BH: Ja
Uitbenen: Ja
Stof: Doek, Satijn
Afgebeeld Kleur: Royal Blue
Riem Kleur: Wit
Body Shape: Appel, Zandloper, Omgekeerde Driehoek, Peer, rechthoek, Grote maten, Petite, Misses
Gelegenheid: Schoolfeest, Formele Avond, Military Ball
Seizoen: Lente, Zomer, Herfst, Winter

bestelde ik deze jurk in donkergroen voor mijn eerste militaire bal. Ik was zenuwachtig, omdat ik nooit naar een bal geweest, noch heb ik ooit een mooie jurk gekocht buiten mijn trouwjurk. Mijn zenuwen werden gezet om zodra ik zet het op rusten - passen perfect! het zag er mooi en voelde stevig. de enige wijziging, naast de lengte, was de chiffon aan de kant zonder de schouder. Ik had het verscholen onder de satijnen materiaal, zodat het volgde dezelfde lijn. mijn man vond het geweldig! enthousiast te krijgen om het te dragen! Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare mooie avondjurken shop. 2013 avondjurken online te koop avond jurk grote maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten