zaterdag 6 april 2013

avondjurken a-lijn prinses v-hals ivoor tule


avondjurken a-lijn, prinses v-hals ivoor tule
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals
stof: ivoor tule
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
Stijl: Klassiek & tijdloos
trouwlocaties: kerk, hal
trend collecties: vintage geïnspireerde
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
versieringen: kant, criss cross, draperen
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, mist, peer, petite, grote maten, rechthoek

de avondjurken is prachtig! de pasvorm is perfect. Ik ben zo opgewonden om dit te dragen op onze trouwdag! dank u smil! zorg ervoor dat u nauwkeurig uw hol te meten aan de vloer metingen als ik vond de maattabellen om weg te gaan voor mijn eigen lichaam. de schouder detail is zeer goed gedaan en de algehele 's avonds jurk is geweldig, vooral voor de prijs. Mijn enige negatieve is de rits aan de achterkant, het is een beetje voor de hand liggend, maar heeft geen invloed op het uiterlijk te veel. het kwam met een avondjurk zak; pluspunt! over het algemeen, ik ben echt blij met mijn aankoop. SMIL Jurken Online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten