zondag 21 april 2013

lovertjes avondjurk a-lijn v-hals rechtbank trein satijn


lovertjes avondjurk a-lijn v-hals rechtbank trein satijn
silhouet: a-lijn
hals: off-the-shoulder, v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: rechter trein
mouwlengte: half mouw
mouw type: t-shirt
versieringen: pailletten
Terug Details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: satijn, lovertjes
getoond kleur: als afbeelding
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door oscar
seizoen: lente, zomer, herfst
http://avondjurken.startkoers.nl/
woorden kunnen niet verklaren hoe werkelijk voortreffelijke deze jurk is. mijn dochter heb deze jurk voor haar afstuderen, zijn niet je typische kitscherige prinsessenjurk meeste meisjes dragen voor het afstuderen is het pure elegantie en ik kan nauwelijks genoeg woorden om te zetten in om het detail en vakmanschap dat in deze jurk ging uitleggen. Ik was ook zeer onder de indruk van hoe exact de maattabel was omdat ik was een beetje sceptisch, maar het dood op was. ook, wat echt indruk op mij was het feit dat ik ontving deze jurk in iets meer dan 2 weken, ook in canada soms, als we bestellen een avondjurken van een winkel het kan duren tot 12 weken te komen inch als iemand op zoek is voor een jurk die is pure elegantie en goed gemaakt en wanneer gezet op is adembenemend ik beveel deze jurk. SMIL Vrouwen Goedkope Mooie Jurken Online Shop So Much In Love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten