vrijdag 26 april 2013

schede kant avondjurken sweetheart rechter trein chiffon


schede kant avondjurken sweetheart rechter trein chiffon
silhouet: baljurk
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: sjerpen / linten, side-gedrapeerde
stof: chiffon, kant
getoond kleur: wit (kleur kan verschillen per monitor)
lichaamsvorm: juffrouwen, peer, petite, grote maten, rechthoek, appel, zandloper, omgekeerde driehoek
stijl: glamorous & dramatische
trouwlocaties: strand / bestemming, kerk, tuin / outdoor, hal
trend collecties: herfst 2013, kanten looks
seizoen: lente, herfst, zomer
dank je Smil! dit was mijn eerste aankoop van de website. Ik aarzelde, maar voelde zich beter na het lezen van goede recensies. ik ben zo blij met mijn kant avondjurken, de kwaliteit is geweldig en lijkt precies op de foto. de klantenservice is zeer responsief en snel. Ik moet mijn jurk te krijgen veranderd als de buste is weer bijzonder groot te komen, maar de klantenservice heeft me voorzien van vele oplossingen, en ik zal nemen de 50% waarde van de kant avondjurken coupon, om te besteden aan mijn volgende aankoop met ze. Ik zal gelukkig zijn het kopen van mijn receptie jurk en kanten avondjurken van hier. Ook leverde geen douanekosten betalen aan australië, zeer snelle en veilige levering. mooie sexy lange avondjurken online goedkoop,lange avondjurk winkel. SMIL AVONDJURKEN 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten