maandag 15 april 2013

a-lijn tule korte avondjurken met een wrap thee-length stretch satijn


a-lijn tule korte avondjurken met een wrap thee-length stretch satijn
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals, spaghettibandjes
taille: natuurlijke
zoom / trein: tea-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: side draperen, ruching
stof: tule, stretch satijn
getoond kleur: druif
gelegenheid: cocktail party, homecoming, bruiloft
seizoen: lente, zomer, herfst
prachtig gemaakt en de dimensionering was perfect. i grote updates gehad op de voortgang van mijn bestelling en kreeg het toen ik zou moeten hebben. Ik heb geen zorgen bij het bestellen van meer producten, dat ze van een hoge kwaliteit. Ik ben erg blij met mijn aankoop.
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
SMIL korte avondjurken goedkoop online bestellen, mooie en sexy jurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten