vrijdag 12 april 2013

kolom avondjurk van chiffon bandjes beading criss cross


kolom avondjurk van chiffon bandjes beading criss cross

stof: chiffon
stijl: schede stijl, spaghetti band met kraal versiering, uitgesneden rug, vloer-lengte

deze avond jurk is absoluut schitterend. het is zeer vleiend voor mijn figuur. Ik voel me ook de afwerking zeer goed. Ik ben alleen het geven van deze jurk 3 sterren want het is wayyyyyy tooooo kort. Ik heb geprobeerd om het terug, maar dat was niet voldoende genoeg reden voor terugkeer en restitutie voor dit bedrijf. Ik zal niet dragen van deze jurk "as is" voor mijn bruiloft. ik ben niet zo dol op de wrap, dus ik ben het nemen van de jurk en wikkel vandaag naar een lokale naaister om te zien of ze kan iets over het verlengen deze jurk dus het is meer geschikt voor mijn kleine, 2e huwelijk te doen. Als ik deze avond jurk te dragen "as is" op mijn bruiloft, zou ik nooit in staat zijn om voorover te buigen, omdat al mijn "girly delen" te tonen. dat is gewoon niet acceptabel voor mijn bruiloft. ik beveel het lezen van de "terugkeerbeleid" voor de aankoop van een aangepaste jurk van deze website weer. SMIL Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare mooie avondjurken shop http://Avondjurken.mygb.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten