vrijdag 19 april 2013

kap chiffon schede sweep trein avondjurken


kap chiffon schede sweep trein avondjurken
silhouet: a-lijn, schede / column
hals: cowl
taille: natuurlijke
zoom / trein: vegen / borstelen trein
mouwlengte: korte mouw
sleeve type: cap
Terug Details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon, stretch satijn
getoond kleur: klaver
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door de grammy
seizoen: lente, zomer, herfst, winter
Ik kocht deze avondjurken voor een formeel banket voor mijn kerken 45e verjaardag. het is prachtig! zeer elegant! Helaas heb ik het besteld kleiner met de hoop om gewicht te verliezen door het evenement verstuurd. Ik had mijn dochter probeer het op en het is prachtig op haar. heb ik besloten om het juiste formaat in een andere kleur te bestellen. kan niet wachten tot het te komen. goedkoop Jurken Grote Maten online, avondjurken Grote Maten,Cocktailjurken Grote Maten,galajurken Grote Maten http://avondjurken.mygb.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten