vrijdag 26 april 2013

plus size avondjurken a-lijn geliefde kapel trein chiffon


plus size avondjurken a-lijn geliefde kapel trein chiffon
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: kapel trein
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, beading, tiers
stof: chiffon
getoond kleur: wit (kleur kan verschillen per monitor)
stijl: elegant en luxueus
trouwlocaties: kerk, zaal
trend collecties: herfst 2013
seizoen: lente, herfst, winter
was erg bezorgd over de aanschaf van een item als dit online, vooral als ik moest mijn eigen metingen geven en hopen dat ik het goed had gedaan, onnodig te zeggen dat ik was erg zenuwachtig met anticipatie met het openen van dit pakket. Ik heb geprobeerd dit avondjurken op en absoluut mooi, perfecte pasvorm, het enige wat ik zou veranderen als ik zou kunnen zijn om niet over zo'n lange trein op de avondjurken want ik ben kort. maar niet om iets weg te nemen van mijn recensie ik ben erg blij met deze avondjurken en kan niet wachten om te lopen door het gangpad in.
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, juffrouwen, peer, grote maten, rechthoek.  Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare mooie avondjurken shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten