zaterdag 6 april 2013

avondjurken prinses v-hals ivoor kant knie-lengte


avondjurken prinses v-hals ivoor kant knie-lengte
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals
stof: ivoor kant
zoom / trein: knie-lengte
stijl: chic & modern
seizoen: lente, herfst, zomer
versieringen: beading, sjerpen / linten, bloem (en)
trouwlocaties: strand / bestemming, tuin / outdoor
trendcollecties: kleine witte avondjurken, lente 2013, lacy looks
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist

ik dit avondjurken droeg in blozen roze voor mijn bruids douche in het weekend en familie en vrienden waren verbaasd door hoe mooi de jurk was. Ik heb het besteld op maat dimensionering als gevolg van het hebben van een peervormig lichaam en de pasvorm was (bijna) perfect! de heupen waren een beetje los (vandaar de 4/5 sterren), hoewel nauwkeurige metingen werden gegeven op het moment van aankoop - maar ... dit niet in diskrediet te brengen de schoonheid van de jurk. Ik had mensen vragen me of het was ontwerper omdat ze "nog nooit zo'n prachtig ontworpen en uiterst gedetailleerde avondjurk" voor. dank u voor het maken van zo'n geweldig product voor een redelijke prijs! SMIL Avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten