zondag 21 april 2013

tule avondjurken a-lijn een schouder vloer-length


tule avondjurken a-lijn een schouder vloer-length
silhouet: a-lijn, prinses
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
versieringen: beading, draperen, bloem (en), side draperen
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: tule
getoond kleur: zilver
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, herfst, winter
trend: vintage geïnspireerde, bloemen
netto gewicht: 1,5 kg
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
collecties: lente 2013, prom 2013
bedankkaartjes SMIL voor mijn mooie avondjurken. past het perfect en de kwaliteit is geweldig, ik had zelfs een reactie van mijn man (zeer zelden) te zeggen dat ik keek een miljoen dollar. ik zal zeker opnieuw tot van u, de volgende keer zal ik bestellen eerder de jurk kwam deze donderdag 18 april 2013 en de bal ik ben het bijwonen is op zaterdag de 20 april whoops, mijn fout ik liet het te laat is bij het bestellen. korte avondjurken goedkoop online bestellen, mooie en sexy jurken http://avondjurken.startspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten