zaterdag 27 april 2013

a-lijn lange avondjurken sweetheart knielange organza


a-lijn lange avondjurken sweetheart knielange organza
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless, liefje
taille: natuurlijke
zoom / trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: criss cross, draperen
stof: organza
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
stijl: chic & modern
trouwlocaties: strand / bestemming, tuin / outdoor
trendcollecties: kleine witte jurken, vallen 2013
seizoen: lente, herfst, zomer
Ik kocht deze lange avondjurken voor de avond van mijn bruiloft en het was perfect. zijn gemaakt van zeer dik en hoogwaardige materialen. het lijfje is zeer stevig met kralen detail en de rok is gemaakt van een dikke soort organza (die doesn 't verfrommelen gemakkelijk). Ik kreeg het in minder dan twee en een halve week bij het bestellen van Australië. op metingen was ik tussen een maat 4 en 6 voor de meeste dingen, maar na het lezen van recensies ze aangeraden om te gaan voor een kleiner formaat, dus ik kocht de maat 4 en het was een perfecte pasvorm. als je wilt weten waar de lengte zit op je, kijk maar naar de hoogte van het model en waar de lengte zit, en vergelijk het dan met uw lengte. voegde ik enkele schouderbanden mezelf en het zag er geweldig. strapless jurk
lichaamsvorm: juffrouwen, peer, petite, grote maten, rechthoek, appel, zandloper, omgekeerde driehoek
mooie Korte Galajurken online shop,verkopen korte galajurkjes goedkoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten