vrijdag 12 april 2013

a-lijn korte avondjurken chiffon kralen open rug


a-lijn korte avondjurken chiffon kralen open rug

stof: chiffon
stijl: a-lijn stijl, hoge taille, open rug, kralen versiering, vloer lengte
wassen: handwas / chemisch reinigen afzonderlijk, hang droog, strijken op lage temperatuur, niet bleken met chloor, minder dan 10 minuten inweektijd

Ik hou van deze korte avondjurk! Ik ben 5'8 "(172cm) en ik had besteld maat 6 voor mijn bruiloft, ik deed dat niet kiezen voor de aangepaste grootte coz Ik ben bang dat ik niet kan de exacte juiste maat te meten voor mezelf. Dus nadat ik heb deze jurk , ik nam het aan lokale kleermaker voor een aantal kleine aanpassingen. was het bijna hetzelfde kosten voor de aangepaste grootte te bestellen op licht in de doos. en het werkt gewoon perfect! mensen zijn verbaasd door de kosten en de kwaliteit van de korte avondjurken . was er slechts een probleem ik was bezorgd, een deel van de parel kralen en de bloemen waren niet genaaid veilig genoeg, toen ik de jurk, een aantal van hen zaten los al, dus ik moest met de hand te naaien voor mijn bruiloft. maar Kortom, ik hou van het ontwerp van de jurk en de kwaliteit van het! korte avondjurken goedkoop online bestellen, mooie en sexy jurken http://avondjurken2013.onlinecentro.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten