zaterdag 6 april 2013

Tulle avond Jurken a-lijn v-hals vloer-length


geweldig. Ik wist dat het een risico het kopen van online, zonder het zien van de kleding uit de eerste hand, maar een ik ben blij dat ik gemaakt.

Ik bestelde een uit het rek, plus size kleding en het is echt dezelfde jurk als de foto's, maar groter!

de jurk:
blijkt er 3-4 lagen tule en een grotere stijvere ingebouwde ondervacht.
de kleur was trouw aan mijn verwachtingen.
de maten waar was dan die vermeld op de website.
door opschaling van de kledingmaat, dan zou de jurk ik heb past een 6ft vrouw, dus op 5ft4 ik zal moeten om het te laten veranderen, maar ik had verwacht.
de buste lijn is zeer laag, dus ik heb ook een foto om deze te markeren. ik draag een e cup, maar de 24 jurk kan gemakkelijk geschikt voor h en als gevolg van de afsplitsing line sites zeer laag op mij. niets wijziging zal niet repareren.

dat is de reden waarom ik draag een zwarte beha in de foto, niet omdat ik ben een exhibitionist!

de verpakking:
is het verbazingwekkend hoe smil mijn enorme jurk kreeg in een klein kastje ter grootte van een xbox360 ..... maar ze deden!
een jurk omslag was inbegrepen.

de levering:
in het Verenigd Koninkrijk, moet u invoerbelasting te betalen. dhl had een beetje een probleem met deze en weigerde in eerste instantie om het pakket te leveren zonder dat ik het betalen van de heffing bij invoer eerste, maar niet echt mij dit vertellen. 24 uur, 1 telefoontje, 1 online betaling. probleem opgelost en kleding geleverd.

dus gelieve niet laat dit je af! op een totale bestelling van ca. € 160 Ik moest 63 pond extra betalen invoerrechten. nog steeds het maken van deze jurk geweldig je geld.

de smil service:
alle hun bestelling informatie en updates waren precies goed.
geen klachten.

mijn advies:

als u houdt van deze stijl van kleden, riskeren. je hoeft niet naar een onderrok kopen. koop een maat groter dan je normaal zou kunnen dragen en hebben het aangepast thuis. U heeft dan een flatterende pasvorm jurk voor minder dan £ 300.

contact op met de delivery agent over hoe ze eisen dat u invoerbelasting / rechten te betalen. DHL zal alleen laat je contant te betalen bij aflevering niet met pinpas / creditcard, dat is als ze zelfs besluiten om het vrij te maken voor levering.

wanneer je jurk aankomt, lucht het uit op een bed voor een dag of 2 en controleer / reinigen door de lagen van tule. dan zak het op en wacht op uw grote dag!

Ik zal foto's toevoegen in de toekomst, wanneer de jurk is gewijzigd om beter passen. SMIL Betaalbare avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten