woensdag 15 mei 2013

korte mini jurken Grote maten v-hals a-lijn chiffon


korte mini jurken Grote maten v-hals a-lijn chiffon
Ik was erg blij met de maatvoering. ik lees andere reviews en voelde me veilig bestellen via de dimensionering instructies. de jurk fit! zeer mooie jurk, geweldige prijs. het enige wat ik was niet erg enthousiast over was, was het decoratief werk op de bodem. Ik had liever werkelijke kralen in plaats van plastic pailletten (er zijn enkele kralen). je niet echt merken, tenzij je van dichtbij kijken. Ik voelde gewoon dat nam afstand van de look. meer dan dit alles is een heel schattig jurkje en ik ben blij. het naaien is uitstekend op deze jurk, het is goed gemaakt. jurk werd snel geleverd. Ik kocht deze voor een bestemming strand bruiloft en de uitstraling / stijl is perfect. Ik ben erg blij met mijn aankoop.
stof: witte chiffon
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals
versieringen: beading, ruches, plooien
zoom / trein: korte / mini
Mouwlengte: half mouw
mouw type: bel
gelegenheid: cocktail party, homecoming, afstuderen
celebrity style: alle celebrity stijlen, geïnspireerd door tv sterren
Goedkoop Jurken Grote Maten online, Avondjurken Grote Maten, Cocktailjurken Grote Maten, Galajurken Grote Maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten