woensdag 6 november 2013

een lijn avondjurken met lange mouwen lieverd chiffon mouwloze

een lijn avondjurken met lange mouwen lieverd chiffon mouwloze
zoom: vloer lengte
conditie: nieuw op maat gemaakte klassieke jurken
netto gewicht: 1,2 kg
verfraaiing: gedrapeerd, op maat gemaakte kralen, twee tonen, lieverd
gelegenheid: 's avonds feest of andere formele gelegenheden
mouwlengte: mouwloos
scheepvaart gewicht: 1.5 kg
categorie: junior avondjurken, ruches avondjurken
stof: chiffon, etc.
taille: girdling
hals: sweetheart
silhouet: een lijn
bulit bh: ja
seizoen: winter, lente, herfst, zomer http://www.yamlodress.nl/galajurkjes/
dress opgedoken (verscheept naar n.z) in 10 dagen. gemaakt zeer goed met ingebouwde bh. geen extra beha nodig. om eerlijk te zijn ik zou moeite hebben om de zwakke punten te vinden! ik bestelde een aanvankelijk te sturen rond al mijn bruidsmeisjes voorafgaand aan de bestelling van de andere 2. wij zijn allemaal dezelfde grootte. ik bestelde een maat 4 (die gelijk is aan een maat 8 is door nz-normen) kleur besteld is pearl roze. alle bruidsmeisjes vinden het geweldig, en ik weet zeker dat ze zullen allemaal krijgen een veel gebruik van hun jurken na de bruiloft die bonus :) VAN: SMIL jurken met mouwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten