woensdag 6 november 2013

satijnen avondjurken een lijn halster sweep trein mouwloze formele gelegenheden

satijnen avondjurken een lijn halster sweep trein mouwloze formele gelegenheden
hals: halter
bulit bh: ja
seizoen: winter, lente, herfst, zomer
gelegenheid: 's avonds feest of andere formele gelegenheden
zoom: sweep trein
netto gewicht: 1,1 kg
silhouet: een lijn
stof: satijn, enz.
verfraaiing: gedrapeerd, op maat gemaakte kralen, sweep trein, halter, watteau
taille: girdling
scheepvaart gewicht: 1.5 kg
categorie: satijnen avondjurken, lila avondjurken
mouwlengte: mouwloos
conditie: nieuw op maat gemaakte klassieke jurken
Mooie sexy jurken online,goedkope kleding verkoop,jurken outlet aimeblake.nl geweldige kwaliteit! was meer dan onder de indruk toen ik de jurk aan. de smil beeld is deze jurk niet justitie. ik kocht het voor mijn trouwjurk en het is perfect! ik ben zo'n vreemde vorm dat ik besloot om de aangepaste metingen te doen en ik moet alleen de schouderbanden te passen. buste, taille en lengte zijn perfect! stenen op de schouder van zijn fantastische (niet goedkoop uitziende) ik draag geen schoenen in de foto's, dus zodra mijn schoenen zijn van de lengte is perfect. love it! VAN: SMIL Goedkope Avondjurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten