dinsdag 25 augustus 2015

avondjurken met kant zeemeermin ivoor rechter trein

avondjurken met kant zeemeermin ivoor rechter trein trouwlocaties: hal, kerk
stijl: glamour & dramatisch, klassieke en tijdloze
ingebouwde beha: ja
getoond kleur: ivoor
nettogewicht: 2kg
silhouet: trompet / zeemeermin
mouwlengte: mouwen
terug details: rits
gewicht: 2.48kg
zoom / trein: rechter trein
hals: halter
trend collecties: open rug, vintage geïnspireerde
stof: kant
uitbenen: ja
speciale productcategorie: grote maten, petite
volledig gevoerd: ja
seizoen: herfst, lente
taille: natuurlijke
i love this jurk! dit wordt mijn trouwjurk als ik trouwen op halloween. ik ben zo onder de indruk van de stijl en kwaliteit! de enige adjusments ik zal moeten maken in de buste die ik kende en gepland op alvorens te bestellen. anders dan dat ik ben zo opgewonden om dit te dragen op mijn grote dag! blij dat ik de kans! het werd verwerkt en geleverd in minder dan 3 weken dat me super blij gemaakt! ik beveel deze jurk, dus versitile voor elke gelegenheid! de kwaliteit van de jurk is geweldig voor de fractie van de prijs betaald. ik nam dezelfde kleur (royal blue) per model en koos voor de optie aangepaste meting. mijn suggestie voor degenen die ervoor kiezen om dit te litb uw exacte meting. ik verstrekt ongeveer 0,5 tot 1 inch groter in alle gebieden en de jurk blijkt iets te groot voor mij en ik moest naar de kleermaker om een ​​aantal kleine verandering op een extra sgd50 doen. daarnaast moet de website ook de mogelijkheid voor de koper om de meting voor hun bovenlichaam de taille is verschillend voor verschillende mensen. de taille van de jurk was lager dan verwacht, maar de wijziging loste ook het probleem. overall, deze jurk is nog steeds geweldig en na een aantal kleine verandering van de jurk ziet er perfect. de levering was zeer op tijd ook. als zodanig heb ik een andere jurk bestelling op naam van mijn moeder. mooi, beter dan wat ik had verwacht! nogmaals bedankt een geweldige jurk! precies hetzelfde als het beeld, zo blij kreeg xlarge die enorme klonk voor mijn australische 10 soms 8, maar past geweldig! zal moeten krijgen veranderd alleen omdat ik kort maar verwachtte dat. http://glossfashion.com/galajurken/2015/08/24/avondjurken-van-de-uitstaande-bedrijf/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten