dinsdag 25 augustus 2015

avondjurken zeemeermin ivoor satijn borstel trein

avondjurken zeemeermin ivoor satijn borstel trein silhouet: trompet / zeemeermin
opmerkingen: kralen zal gebeuren in dezelfde kleur als je bestelling voor de jurk
speciale productcategorie: grote maten, petite
taille: natuurlijke
volledig gevoerd: ja
mouwlengte: mouwen
stijl: glamour & dramatisch, elegant en luxueus
gewicht: 2.98kg
getoond kleur: ivoor
netto gewicht: 2,5 kg
trouwlocaties: kerk
terug details: rits
seizoen: herfst, lente
hals: jewel
zoom / trein: vegen / borstel trein
stof: satijn, kant
ingebouwde beha: ja
de jurk is erg mooi, de kleur in de foto, perfect gestikt. de afmetingen komen overeen met de table.be voorzichtig bij het meten. dank u zeer de seller.dress snel naar de vs geleverd, alles was behoorlijk vol. netjes. veel geluk . ik heb de jurk en leven van de stijl, maar het ontbreekt knoppen op de rug. ik stuurde een verzoek aan de maker dus we zullen zien wat er gebeurt. zal foto's posten later en zal tarief opnieuw zodra ik een reactie. hou van deze jurk. ik kocht de jurk voor mijn zoons repetitie diner in de herfst. prachtige kleur, uitstekend gemaakt, kwaliteit materiaal. ik eerder heb besteld smiljurken.nl en zal anders opnieuw te bestellen. ik heb nog nooit teleurgesteld in elk ding dat ik heb besteld. ik houd van deze jurk !! ik koop deze jurk in parel roze voor mijn toekomstige dochter in wetten vrijgezellenfeest. ik ontving vele complimenten over deze jurk. uitstekend gemaakt, van hoge kwaliteit materiaal. ik eerder heb besteld smiljurken.nl en orde weer diffinitly. ik heb deze jurk met mijn e-mail adres besteld, en om wat voor reden heb ik geen e-mail bevestiging naar mijn email te krijgen. ik heb smiljurken.nl gemaild als 20 keer om iemand te vragen om te behagen me laten weten wanneer mijn punt zal verschepen (ik betaalde extra voor versnelde scheepvaart) en niemand de moeite heeft genomen om terug te e-mail me !!!!! ik heb hen gevraagd om mijn bestelling nummer te koppelen aan mijn e-mailaccount. geen e-mails terug. nee niet bestellen via deze site !!! ze zijn onzorgvuldig !! http://nouw.com/galajurken/avondjurken-online-worden-aangeboden-met-20160442

Geen opmerkingen:

Een reactie posten