maandag 30 september 2013

strapless 2013 feestjurken lange sleep zeemeermin sweetheart fuchsia tule lovertjes

strapless 2013 feestjurken lange sleep zeemeermin sweetheart fuchsia tule lovertjes
stijl achterkant:  rits omhoog
seizoen:  winter, lente, herfst
maat:  algemeen, plus
kleur:  fuchsia
strapless:  strapless
zeemeermin sweetheart lange sleep tulle lovertjes galajurk met beading
silhouet:  zeemeermin
zoom/trein:  lange sleep
jaar:  2013
verfraaiing:  kralen
mouw:  mouwloos
neklijn:  sweetheart
stof:  tule, lovertjes
ik deze gekocht in het zwart voor een cruise formele avond, en ik ben zo onder de indruk! het kwam eerder dan verwacht, en de verpakking was geweldig. ik heb net de doos opende, probeerde het op, en zet het op de hanger. het is mooi, en een grote waarde voor de afwerking. ver overtrof mijn verwachtingen. ik zal aanbevelen, en zal van opnieuw kopen. SMIL goedkope feestjurken online
a-lijn prinses galajurkjes online goedkoop chiffon roes kralen mouwloos
is het de moeite waard om een tweedehands trouwjurk online winkel kopen
a-lijn prinses vintage galajurk strapless sweetheart licht hemelsblauw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten