maandag 30 september 2013

a-lijn prinses galakleding online kuit kralen pailletten chiffon strapless 2013

a-lijn prinses sweetheart thee-lengte chiffon galajurk met roes beading pailletten
silhouet: a-lijn prinses
kleur: lavendel
neklijn: sweetheart
zoom / trein: thee-of lengte
stijl achterkant: rits omhoog
verfraaiing: kuit, kralen, pailletten
mouw: mouwloos
maat: algemeen, plus
stof: de chiffon
a-lijn prinses geliefde thee-of lengte chiffon galajurk voldaan kuit kralen pailletten
jaar: 2013
seizoen: lente, zomer, herfst
strapless: strapless
zwangerschaps trouwjurk mode vrouw van parijs
3/4 mouwen lange avondjurken goedkoop open-schouder kralen pailletten
ik kocht deze jurk voor de bruiloft van mijn broer. het team is hollywood stijl .... nou ik ben dolgelukkig met mijn jurk "hollywood" zal trots zijn. de jurk is gemaakt volgens de hoogste standaard, het materiaal is mooi, zacht en afgewerkt volgens de hoogste standaard. ik was bang dat de afwerking misschien niet goed, maar lucky me ik moet heb een maters zijn. het ziet er geweldig uit op en heb ik ook twee keer de prijs betalen voor dit product, i love it. de kleur is perfect ik zal een foto maken na de grote dag doorsturen. ik zal het kopen van al mijn toga's van het licht in de doos nu ik weet dat de standaard. het te krijgen is 5 sterren's - net als hollywood. mooie galakleding online, goedkope galakleding kopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten