maandag 30 september 2013

zeemeermin trouwjurk met kanten korte sleep mouwen taft organza strapless

zeemeermin korte sleep trouwjurk met kanten mouwen taft organza strapless
zoom/trein:  korte sleep
stof:  taft, organza
mouw:  mouwloos
neklijn:  sweetheart
verfraaiing:  roes, kralen
seizoen:  winter, lente, zomer, herfst
strapless:  strapless
maat:  algemeen, plus
jaar:  2013
stijl achterkant:  rits omhoog
silhouet:  zeemeermin
zeemeermin sweetheart korte sleep taf organza galajurk met roes beading
ik ben zo zo blij met mijn jurk van licht in de doos. de kwaliteit is absoluut geweldig en de pasvorm is perfect. de enige klacht die ik zou hebben is het te lang dus ik moest om het te nemen om de kleermakers te hebben ingesloten. klantenservice zijn fantastisch. ik had een probleem en ze waren er om mij te helpen. ik zal de prinses van het bal bij mijn zoon's bruiloft te zijn. goedkope trouwjurken te koop online
chiffon strapless galajurk met lange mouwen korte sleep sweetheart
oog springende 2012 hollywood celebrity bruiloften
galajurk Grote maat geen serendipiteit met mode

Geen opmerkingen:

Een reactie posten