donderdag 26 september 2013

schede sweetheart vloer-length charmeuse avondjurk met ruches kralen pailletten


schede sweetheart vloer-length charmeuse avondjurk met ruches kralen pailletten
silhouet: mantel
hals: sweetheart
zoom / trein: vloer-lengte
verfraaiing: ruches, kralen, pailletten
stof: charmeuse
back stijl: rits omhoog
bandjes: strapless
mouw: mouwloos
getoond kleur: royal blue
seizoen: winter, lente, zomer, herfst
maat: algemeen, plus
de jurk is geweldig en ziet er nog mooier dan geraamd! mooie stichery en het is mooi gezwollen. ik ben nu zoooo blij en de bruiloft kan komen. ik leverde de jurk een paar weken na mijn bestelling. helaas is de jurk is een beetje vies op de buste en de grote boog, maar ik denk dat het goed verwijderbaar met een beetje zeep ^ ^ ik zou zeker opnieuw orde. strapless jurk, lange strapless jurkjes online, zwart strapless jurken http://www.yamlodress.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten