woensdag 23 januari 2013

chiffon a-lijn lange avondjurk vierkante kralen ruching pailletten appliques


silhouet: a-lijn
hals: square
taille: empire
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches, pailletten, appliques
stof: chiffon
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: mint
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: 's avonds
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
chiffon a-lijn lange avondjurk vierkante kralen ruching pailletten appliques
Ik droeg deze jurk naar het Korps Mariniers bal en kreeg zo veel complimenten! het past goed. Ik voegde een riem die ik gekocht van deze site ook. Ik heb ook naaide een drukte in de trein, zodat het niet zou worden vertrapt. het vakmanschap en de kwaliteit van deze jurk was geweldig voor de hoeveelheid geld besteed! Ik zal zeker terugkomen voor meer jurken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten