zaterdag 26 januari 2013

zijde satijn lange avondjurk v-hals kralen ruches a-lijn


zijde satijn lange avondjurk v-hals kralen ruches a-lijn
silhouet: a-lijn
hals: v-hals
taille: empire
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
stof: zijde als satijn
versieringen: beading, ruches
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: 's avonds
hallo. mijn avond jurk is prachtig! dank je wel. ik moet roemen de service die u aanbiedt. ik bestelde mijn avondjurk, op maat gemaakt in juweel tourquise, (pool), op 12 november, 2012, en was verbaasd om het te dhl ontvangt op 27 november, naar mijn huis!
ik hebt je www om veel vrienden en familieleden in duitsland, zwitserland, schotland, rusland en natuurlijk cyprus. ze verzekeren mij wanneer ze het nodig een heel bijzondere jurk, zullen ze worden te kopen van lightinthebox.
ik zal u een foto in het begin van 2013 van mij draagt ​​op een zeer speciale galadiner op oudejaarsavond.
nogmaals bedankt en ik zal de andere producten online te bekijken.
dankbaar van jou,
diane beste. mooie sexy lange avondjurken online goedkoop,lange avondjurk winkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten