zaterdag 12 januari 2013

lange avondjurk prachtig pailletten v-hals ruches kralen kolom


lange avondjurk prachtig pailletten v-hals ruches kralen kolom
silhouet: column
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
stof: pailletten
versieringen: beading, ruches
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: 's avonds
ik ga trouwen volgend jaar juni en bestelde een jurk dus 3 van de 5 (die passen in zit!) zou kunnen proberen het op en zien wat ze dachten.

lange avondjurk prachtig pailletten v-hals ruches kralen kolom. tot nu toe 2 zijn geprobeerd en ze love it! ik had besteld om mijn zusters exacte metingen en het past is haar goed. we zullen het naar een naaister maar een steek dus op de bodem van de v een beha gedragen kan worden voor alle. hoewel we meten mijn zussen nek op de vloer perfect en voegde 3,5 "s voor haar hakken de jurk is veel te lang, dus zal moeten worden gecorrigeerd.

de jurk is mooi, stof is luxer uit dan ik dacht en valt echt mooi.

ik zal het bestellen van de andere 4 jurken binnenkort :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten