dinsdag 15 januari 2013

chiffon lange avondjurk strapless kralen ruching a-line


chiffon lange avondjurk strapless kralen ruching a-line
silhouet: schede / kolom
hals: strapless, liefje, spaghetti bandjes
taille: natuurlijk
hemline / trein: vloer lengte
embellishments: kralen, criss cross
ingebouwde bh: ja
boning: ja
stof: chiffon
getoond kleur: als afbeelding
body shape: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, misses
gelegenheid: prom, formele avond, military ball
seizoen: voorjaar, zomer, herfst
netto gewicht: 1,5 kg
verzendgewicht: 1.98kg
opmerkingen: afneembare bandjes, zal beading worden gedaan in dezelfde kleur als u bestelt voor de riem
collectie: lente 2013
datum toegevoegd: november 2012
tailoring tijd: 28-30 werkdagen
levertijd: 3-8 werkdagen
ik bestelde deze avond jurk voor mijn matric afscheid en het was perfect. het enige probleem dat ik had was dat ik niet wist dat ik zal moeten importeren belasting te betalen als het eenmaal bereikte zuid-afrika, maar toen ik de jurk heb ik was zo onder de indruk dat ik dacht dat het betalen van de extra geld waard was. alles over mijn avond jurk was van topkwaliteit. de zending tijd duurde ongeveer 3 weken voor het bereikte mij in zuid-afrika, die was prima, want ik bestelde de jurk ruim van tevoren voor mijn grote avond . hartelijk dank voor uw uitstekende service! Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare mooie avondjurken shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten