zondag 20 januari 2013

elastische geweven satijn lange avondjurk scoop beading ruching a-line


elastische geweven satijn lange avondjurk scoop beading ruching a-line
silhouet: a-lijn
hals: scoop
taille: natuurlijk
hemline / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
stof: elastische geweven satijn
embellishments: kralen, ruches,
ingebouwde bh: ja
volledig gevoerd: ja
body shape: zandloper, omgekeerde driehoek, misses
gelegenheid: avond
ik bestelde deze jurken voor mijn bruidsmeisjes, ik bestelde men eerst de kwaliteit te zien, toen het aankwam, was ik verbaasd over hoeveel materiaal had. je kon een jurk niet kopen in de winkel met dezelfde kwaliteit voor de prijs. het is genaaid tot in de perfectie en de details op de kralen werk is eigenlijk beter in werkelijkheid dan op de foto die zij aanbieden. de eerste jurk die ik besteld was niet op maat gemaakt en het was veel te lang maar de andere 4 i gekocht werd op bestelling gemaakt en waren perfect, mijn suggestie is om het extra geld te betalen om te bestellen. echt mooie jurken, al mijn meisjes ziet er geweldig uit in hen. Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare mooie avondjurken shop. SMIL Vrouwen Goedkope Mooie Jurken Online Shop So Much In Love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten