vrijdag 18 januari 2013

a-lijn lange avondjurk sierlijke zijde als satijn v-hals kralen ruches kant



a-lijn lange avondjurk sierlijke zijde als satijn v-hals kralen ruches kant
silhouet: a-lijn
hals: v-hals
taille: empire
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: cap sleeve
stof: zijde als satijn
versieringen: beading, ruches, kant
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: 's avonds

ik zal niet liegen, in eerste instantie was ik een beetje terughoudend om te bestellen van lightinthebox: mijn vrienden en ik waren niet bekend met dit buitenlandse bedrijf en het bestellen van kleding online is altijd maakte me nerveus. maar na het zien van een handvol positieve recensies en na volledig verliefd geworden op deze jurk, heb ik besloten om hem bestellen op maat gemaakte in het rood. dit was de beste beslissing die ik zou hebben gemaakt. de jurk arriveerde binnen drie weken en een half, past als een handschoen, en was van zeer hoge kwaliteit en vakmanschap. niet alleen heeft lightinthebox bieden een geweldig product, maar uitstekende klantenservice zo goed! a-lijn lange avondjurk sierlijke zijde als satijn v-hals kralen ruches kant. Goedkope Avondjurken online shop, Verkoop Betaalbare mooie avondjurken shop



Geen opmerkingen:

Een reactie posten