woensdag 4 juni 2014

chiffon galajurk Open rug Liefje Knie-Lengte Zijkant-Gedrapeerde Kralen

chiffon galajurk Open rug Liefje Knie-Lengte Zijkant-Gedrapeerde Kralen
Netto Gewicht:1Kg
Verzendgewicht:1,48 kg
Trend:Sexy, Open rug
Terug Details:Rits
Kans:Feest, Homecoming, Cocktail Feestje
Taille:Natuurlijk
Baleinen:Ja
Tips:De kralenversiering zal de kleur hebben zoals op de foto, ongeacht de kleur jurk die u besteld
Verfraaiing:Zijkant-Gedrapeerde, Kralen
Body Shape:Misses, Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Appel, Petite, Grote Maten
Volledig gevoerd:Ja
Hals:Liefje
Silhouet:Schede / Kolom
Mouwlengte:Mouwloos
Stof:Doek
Hemline/trein:Knie-Lengte
Afgebeelde Kleur:Regentschap
Ingebouwde BH:Ja
Feestjurken Het duurde te lang voor mijn bestelling te krijgen voor mij, en als het niet mijn jurk was te klein ik moest het terug te sturen en het kostte me de helft van wat ik te besteden voor de jurk en ik wacht nog steeds op mijn geld terug. De kleur die ik bestel was niet dezelfde kleur. Ik was erg teleurgesteld en ik denk niet dat ik zal elke bestelling vorm dit bedrijf opnieuw VAN: SMIL Goedkope Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten