donderdag 5 juni 2014

zeemeermin galajurk Grote Maten V-hals Stretch Satijn Zwart Open rug Mouwloos

zeemeermin galajurk Grote Maten V-hals Stretch Satijn Zwart Open rug Mouwloos
Verfraaiing:Kristal
Taille:Natuurlijk
Afgebeelde Kleur:Zwart
Netto Gewicht:1,5 Kg
Hals:V-hals
Seizoen:Zomer, Val, Voorjaar
Terug Details:Rits
Trend:Elegant, Sexy, Open rug
Verzendgewicht:1,98 kg
Ingebouwde BH:Ja
Kans:Formele Avond
Silhouet:Trompet / zeemeermin
Mouwlengte:Mouwloos
Body Shape:Misses, Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Appel, Petite, Grote Maten
Volledig gevoerd:Ja
Stof:Stretch Satijn
Celebrity-Stijl:Geïnspireerd door de Oscar Awards, Alle Celebrity-Stijlen
Tips:De kralenversiering zal de kleur hebben zoals op de foto, ongeacht de kleur jurk die u besteld
Model:Tati
Baleinen:Ja
Hemline/trein:Sweep / Brush Sleep
dameskleding Ik zelden de tijd nemen om beoordelingen te schrijven, maar ik ben zo onder de indruk van de kwaliteit van deze jurk, ik voelde dat ik moest. Ik ging voor de mogelijkheid gebruik gemaakt op maat en de pasvorm is absoluut perfect! De kwaliteit is uitstekend voor de prijs, goed zijn afgewerkt, en de ingebouwde beha betekent dat ik niet hoeft te worrry over dat ofwel. Het is een beetje lang, maar ik weet zeker dat met de juiste hakken het prima zal zijn. Het is een gewoon mooie jurk. Ik kan niet wachten om het te dragen op de bruiloft in juli. dameskleding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten