woensdag 4 juni 2014

avondjurk lange mouw Knie-Lengte A-Lijn Tule Kant Hoge Neck

avondjurk lange mouw Knie-Lengte A-Lijn Tule Kant Hoge Neck
Mouwlengte:Korte mouw
Seizoen:Zomer, Winter, Val, Voorjaar
Kans:Bruiloft, Homecoming, Cocktail Feestje
Volledig gevoerd:Ja
Terug Details:Rits
Stof:Tule, Kant
Taille:Natuurlijk
Hemline/trein:Knie-Lengte
Baleinen:Ja
Silhouet:A-Lijn
Verzendgewicht:1,48 kg
Afgebeelde Kleur:Jade
Hals:Hoge Neck
Netto Gewicht:1Kg
Ingebouwde BH:Ja
Mouw Type:Capped
http://www.trekkenwejouoverdestreep.nl/tag/avondjurk-lange-mouw
Koos deze jurk voor mijn bruidsmeisjes .... Ik heb 4 bruidsmeisjes, dus ik bestelde 1 jurk in eerste instantie om de kwaliteit te testen enz. .. Ik had het op maat gemaakt en oh mijn dagen is het mooi!! zo veel dikkere en betere kwaliteit kon ik ooit heb gedacht!! Ik zal het bestellen van 3 meer voor Defo!! VAN: SMIL Lange jurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten