woensdag 25 juni 2014

avondjurken lange mouw blue jewel trompet zeemeermin side draperen

avondjurken lange mouw blue jewel trompet zeemeermin side draperen
gelegenheid: de formele avond
mouw lengte: lange mouw
zoom / trein: trein rechter
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: royal blue
versieringen: criss cross, side draperen
ingebouwde beha: ja
stof: georgette
netto gewicht: 1,5 kg
hals: jewel
silhouet: trompet / zeemeermin
uitbenen: ja
taille: natuurlijke
gewicht: 1,98 kg
lichaamsvorm: juffrouwen, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
trend: elegant
ik belde de dag kreeg ik een Galajurken die niets leek op de foto zie je. ik nam een schriftelijke klacht met een belofte die ik binnen 24 uur zou worden gecontacteerd. ik heb nog niets gehoord. ik verloor geld op een jurk zou ik nooit dragen. gelieve niet uw geld verspillen. VAN: SMIL Goedkope Avondjurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten