woensdag 4 juni 2014

avondjurken met lange mouwen zeemeermin Kant Strapless Brush Sleep

avondjurken met lange mouwen zeemeermin Kant Strapless Brush Sleep
Verfraaiing:Kant
Stof:Satijn, Kant
Netto Gewicht:1,5 Kg
Mouwlengte:Mouwloos
Baleinen:Ja
Tips:Het kant zal de kleur hebben zoals op de foto, ongeacht de kleur jurk die u besteld
Trend:Elegant, Open rug
Verzendgewicht:1,98 kg
Volledig gevoerd:Ja
Ingebouwde BH:Ja
Body Shape:Zandloper, Appel, Petite, Grote Maten, Misses, Peer, Omgekeerde Driehoek
Terug Details:Rits
Silhouet:Trompet / zeemeermin
Taille:Natuurlijk
Afgebeelde Kleur:Blozend Roze
Hemline/trein:Sweep / Brush Sleep
Hals:Strapless
Kans:Military Ball, Formele Avond, Schoolfeest
avondjurken Ik houd van de kleding. Het is zeer goed gemaakt, met veel hoogwaardig materiaal. De jurk is goed gestructureerd en goed op maat. Ik vind het echt, en ik zal foto's posten nadat ik wonen mijn evenement op 28 juni 2014. VAN: SMIL galajurkjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten